9.5.13

make-up bag wanties


Just nyt tarvitsisin aikamoista täydennystä mun meikkipussiin. Maybellinen The Colossal Volum' Express Cat Eyes ja The Rocket Volum' Express -ripsarit, Maybellinen BB-voide rasvaiselle iholle, L'orealin Nude Magique BB -puuteri, ripsien taivuttaja, kulmageeli (Lumenelta varmaankin), kulmaharja ja -kampa, Justin Bieberin Girlfriend -hajuvesi ja meikkisiveltimet on tällä hetkellä mun ostoslistalla, eli perjaatteessa kokonaan uusi meikkivarasto. The Rocketista oon kuullu paljon kehuja. Kollaasista puuttuu ainoastaan poskipuna, kun en mieleistäni löytänyt. Toivon että saan nää ennen kuin koulut taas alkaa, koska viimeistään silloin oon kuluttanu loppuun totaalisesti mun meikkivaraston. Toivottavasti tää anto myös teille osviittaa jonkinlaiseen meikkiostokseen!

2 comments:

Nikon Coolpix P510
Nikkor 4.3-180mm