16.6.13

mökillä

View
Taavi ja Maisa
Strawberries
Taavi
Ice cream
Sundown

Mentii toissapäivänä tutun mökille ja oltiin siellä kaksi yötä. Kuvailtua tuli hieman. Seuraa piti kaksi koiraa, Maisa ja Taavi (jotka ovat sekarotuisia mutten muista tarkkaan minkä sekoituksia), lehdet ja vaihtelevasti kännykkä. Korvessa kun ei usein netti toimi. Tuli kauhea himo mennä Lumenen tehtaanmyymälään Tean videon jälkeen. Kuulemma jos osti yli kymmenen euron arvosta sai tunkea muovipussiin niin paljon kosmetiikkaa kuin muovipussiin mahtui merkityiltä pöydiltä. Täytyypä kipaista siellä joku päivä! Ensiviikolla mulla jatkuu edelleen huoneen siivousprojekti ja toivon mukaan me mennään Ikeaan ostamaan mulle se uusi kirjoituspöytä ja muita juttuja mun huoneeseen. Nyt meen juomaan vähän vettä ja sen jälkeen nukkumaan. Nähdään!

P.S. Teidänkin kuulumisia olis kiva joskus kuulla! Mitäs ootte puuhailleet viimeaikoina?

2 comments:

  1. oi,sulla on tosi kiva blogi:---)
    no mut, oon ollu joka päivä kavereittankaa,käyny toki uimassa sillon ku on ollu hyvä sää ja syöny jäätelöä :D nyt on ollu vähä sateisia päiviä, nii eij oo hirveesti uimaan tehny mieli. tänään meenki sit yhen tutun luokse yökylään ja tehään pitsaa,lettuja yms :)
    mutta tässä mun blogi, kiva jos käyt vilkasee ja vielä kivempi jos liityt! :)

    http://emmiiilovesyou.blogspot.fi/2013/06/41.html

    ReplyDelete
  2. Ihania kuvia, ja oot tosi hyvä kirjottamaan! :3 liityin lukijaksi ;)

    Käythän kurkkaamassa:

    http://toward-dreams.blogspot.fi/

    ReplyDelete

Nikon Coolpix P510
Nikkor 4.3-180mm