4.7.13

(loppu)kesän aikana haluan...

summer goals 2

...Oppia erilaisia lettikampauksia
...Oppia tekemään kärrynpyörän (saa nauraa)
...Järjestää ja sisustaa mun huoneesta silmää mielyttävä
...Syödä terveellisemmin
...Treenata jotta olen kunnossa kesän aikanakin
...Elää hetkessä
...Kuunnella loputtomasti musiikkia
...Saavuttaa jotain
...Nukkua koko päivän
...Tehdä spontaanisti asioita sen enempää suunnittelematta
...Nauttia lämmöstä
...Tanssia sateessa
...Kuvata paljon
...Olla kiitollisempi kaikesta mitä minulla on
...Hymyillä ja nauraa kunnes vatsaa ja suupieliä sattuu
...Kehittyä bloggaajana


summer goals

3 comments:

  1. http://emmiiilovesyou.blogspot.fi/2013/07/46.html
    voitko liittyy? mä oon ollu tän blogin lukija jo pitkään.

    ReplyDelete
  2. Tosi kiva blogi! :) Oon ite alottamassa blogia, mutt miten oot saanu noi widgetit vierekkäin ja ton arkiston tolleen erilaiseksi? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos! Arkiston oon tehny kuvanmuokkausohjelmalla ja mapannu sen, ja jos nyt oikein ymmärsin, nuo kirjaimet mustalla taustalla oon tehny samalla tavalla :)

      Delete

Nikon Coolpix P510
Nikkor 4.3-180mm