16.8.13

back to school

School 2
BW
School 4

Eka ja toinen päivä meni hyvin, paitsi että eksyin toisena päivänä kun katsoin kokoajan maanantain lukujärjestystä keskiviikon sijaan... Ihmettelinkin jo kun ketään ei näkynyt, hahhah! Nojaa, sellaista sattuu... Opet on mukavia&yllättävän nuoria. Tykkään myös mun luokasta jo nyt, sopivan hullu ja äänekäs, vähän niinkuin edellinen, ilman kiusaamispuolta. Eilen mentiin kesäteatteri/nuorisotaloalueelle tutustumaan meidän luokkaan paremmin, oli kyllä hauskaa! Aamun ekalla tunnilla tuntu siltä kuin mun silmät olis unessa, mutta kyllä mä sain yllättävän paljon aikaan väsymyksestä huolimatta tänään. Mulla olis pian tulossa pientä diy-projektia videolla jos saan tarvittavat tavarat kasaan, miltä kuulostaa? 
Sain mun inspiraation bloggaamiseen takaisin puolen tunnin bloggaamiseen turhautumisen jälkeen. 
Jotain siis saavutin tämänkin päivän aikana. 

No comments:

Post a Comment

Nikon Coolpix P510
Nikkor 4.3-180mm