4.10.13

autumn beauty

1

① The body shop papaya body butter on ollu viimeaikoina kovassa käytössä erittäin kuiviin paikkoihin, kuten mun kyynärpäihin. Tuoksukin on ihana! ② Lushin Popcorn on tosi hyvä kuorimaan kaikki turha huulilta pois. Plussaa on hyvä maku.  Laitan huulirasvaa joka ilta, ja Honey trap on hoitanu homman viimeaikoina paremmin kuin hyvin. ④ Philosophyn I love... vanilla&ice cream on tosi ihanan tuoksunen ja sen jälkeen kylpyhuone tuoksuu vaniljalta. ⑤ Tbs:n Chocomania body scrubilla kuorin pois kuolleet ihosolut.  Mun kynsinauhat on ollu viimeaikoina todella huonossa kunnossa, ja tää on auttanut paljon.  Ilmat on kylmenny, jolloin mun kädet yleensä reagoi kuivumalla. Tbs:n käsirasva (jonka tuoksusta tulee mieleen joulu) on hoitanu mun kädet taas normaaleiksi.

4

⑧ Neutrogenan Pink Grapefruit face washia käytän joka ilta ja joskus aamuisin, ja varsinkin silloin kun mun iho on herkkä, enkä halua ärsyttää sitä sen enempää.  Kun mun iho ei halua käyttäytyä käytän jotakin kasvonaamiota, ja H&M:ltä löytyy yleensä mun lempparit.  Kun mulla on kiire (kröhöm joka aamu) käytän jotakin 3 in 1 -kasvovettä, jolloin se puhdistaa kasvot melkein yhtä hyvin kuin puhdistugeeli ja kasvovesi -yhdistelmä.  Yllätyin positiivisesti tän tuotteen suhteen, nimittäin nimensä mukaisesti se todellakin poistaa kaiken silmämeikin. Lumene Natural Code Erase It ei myöskään ärsytä silmiä.  Ihon temppuilessa ja kuorintaa vaatiessa käytän Neutrogenan Daily scrubeja, sillä ne ei oo liian kuorivia. Toisaalta ne kuivattaa ihoa, joten mä ainakin käytän korkeintaan joka toinen päivä.  Lumenen herkille silmille tarkoitetulla silmämeikinpoistoaineella lähtee ripsarit, mutta vähän enemmällä määrällä meikkiä oon joutunut turvautumaan hieman "rankempaan" versioon.

Mitäs mieltä olitte postauksesta? Mitkä on teidän tän hetkiset kauneuteen liittyvät suosikkituotteet?

(p.s. anteeksi postaustauosta, mun on ollu monta kertaa tarkotus tulla postaamaan, mutta en oo kokeisiin lukemiselta ehtinyt.)

3 comments:

Nikon Coolpix P510
Nikkor 4.3-180mm