31.1.14

january beauty favs

3

Viimeiset kaksi kuukautta oon käyttänyt ahkerasti huulipuunaa, erityisesti tätä Rimmelin 004 Indulgencea. Rakastan tän väriä ja huulipuna piristää asua kuin asua. Maybellinen Volume Mascaran toimivuus tuli mulle ihan yllätyksenä. Se erottelee ja tuuhentaa ripsiä tosi hyvin! Tää on siitä vanhemmasta päästä, ja siksi epäilin, että tästä tulis paljon klimppejä ja olis vaikea levittää.

honey trap

Talvi voi olla kauhea koettelemus huulille ja mulla on melkein joka päivä kuivat ja lohkeilevat huulet. Yhtenä päivänä päätin kokeilla laatikossa lojunutta Lushin Honey Trapia, joka osoittautu yhdeksi parhaista huulirasvoista mitä oon kokeillu. Yleensä huulirasvat ei auta mihinkään vaan päinvastoin, kuivattaa huulia vielä enemmän, mutta tää ei. Ainoa miinus on, ettei purkki ole kovin hygieeninen, sillä sormi pitää tunkea purkkiin ja levittää huulille.

2

Olin jo pitkään halunnut kokeilla Victoria's Secretin vartalovoiteita. Koska vanilja (ja kookos) on mun lempituoksu toivoin joululahjaksi Coconut Passionia. Tää levittyy tosi hyvin, rakastan sen tuoksua ja se kosteuttaa tosi hyvin. Lumenen 3 in 1 kasvovesi on tosi näppärä meikinpoistoaine jos on kiire tai ei jaksa puhdistaa kunnolla kasvoja.

perfumes

Tammikuussa oon alkanu käyttämään hajuvesiä ja mun lempparit on Justin Bieberin Girlfriend ja Someday. Girlfriend on vähän vahvempi ja Someday taas kevyempi. Hajuvesipullot on myös tosi kauniita. Pidän myös Victoria's Secretin Pure Seductionista ja Coconut Passionista, mutta nää on mun ehdottomat lempparit.

No comments:

Post a Comment

Nikon Coolpix P510
Nikkor 4.3-180mm