25.4.13

can't stop smiling


ConssitFlowerslove
Flowers 2

On vaan niiiiiin ihanaa, kun aurinko paistaa ja on suht lämmin. Liikkatunnilla juoksin niin paljon kuin pystyin, ja ai että kuinka ihana fiilis tuli juoksemisen jälkeen. Kun juoksee, tuntuu siltä kuin ois vapaa villihevonen. Myös raikkaan ilman hengittäminen juostessa tuntuu hyvältä. Vihdoinkin päästiin meiän pienestä, ahtaasta liikkasalista eroon ulkoilmaan! Juoksemisen jälkeen mulla kylläkin oli pari haavaa jalassa, joten otin conssit ja sukat pois ja olin ihan paljain jaloin välkällä ulkona. Tai no, istuinhan mä sellasen mustan jutun päällä koko välkän, heh. Täänään meen uudelle koululle infotilaisuuteen ja jännittää, kun mun kaveri ei pystyny tulemaan sinne leirinsä takia joten oon ihan yksin. Huomenna on myös tarjolla ruuan jälkeen koulussa karkkia, munkkia ja sen sellasta maksua vastaan. Toivotaan, että muistan ottaa rahat mukaan!

P.S. Kuvat on sunnuntailta, koiran "kiinni ottamisen" jälkeen.

2 comments:

  1. Wonderful pictures...I really like your blog.^^
    Maybe follow each other on bloglovin?
    Let me know follow you then back.
    Lovely greets Nessa

    ReplyDelete
  2. tosi hienoja kuvia ! muutenkin tositosi kiva blogi, liityin !:) http://bittersweet-iidaaa.blogspot.fi/

    ReplyDelete

Nikon Coolpix P510
Nikkor 4.3-180mm