28.4.13

thought of you

Angry birds
Flowers
MissMix
Salad
Plans

Mun pää oikeesti räjähtää kaikenlaisista suunnitelmista laidasta laitaan. Rakastan kirjoittaa ylös mun suunnitelmat kuvien kera, niin ymmärrän niitä paremmin. Mulla on kauhee sisustuskuume päällä joten käytiinkin äidin kanssa Ikeassa ostamassa sellaset ovet mun kirjahyllyyn ettei kaikki asiat näy sieltä ja jotka tekee sellasen rauhattoman olon. En ihan tiedä mitä mä nyt tolle huoneelle tekisin, en ennen kuin mä saan uuden kirjoituspöydän, sillä tää nykyinen kirjoituslipasto on rikki. Viikonloppuun on myös kuulunu lemppari blogien selailua, musiikin kuuntelua, kuvailemista, herkkujen syömistä, vappujuhlan suunnittelemista ja matikan kokeeseen pänttäämistä. Suosittelen tota ihan ylimpänä näkyvää biisiä lämpimästi, sillä se on nyt soinu monta kertaa peräkkäin kyllästymiseen asti (ei oo vielä käyny onneks, niin ihana se biisi on!). Aika outoo, et alan fanittamaan Justinia just kun se on toissapäivänä käyny täällä Suomessa keikkailemassa... :´)

Huomenna olis suunnitelmissa koko huoneen siivoamista, kokeeseen pänttäämistä ja leipomista yksiä juhlia varten. Seuraavaan postauksen asti moikka!

4 comments:

  1. oi tykästyin sun banneriin, se on kivan yksinkertainen c: sul on tosi kivoja kuvia, sait uuden lukijan :>

    www.heininoma.blogspot.fi

    ReplyDelete
  2. Monta lukijaa sulla on?:)

    ReplyDelete

Nikon Coolpix P510
Nikkor 4.3-180mm