6.4.13

puhelinräpsyjä ja ostoksia

Moikkelis! Tässä muutamat räpsyt perjantailta ja tältä päivältä. Eilen käytiin shoppailemassa äidin kanssa, vaikkakin kierros pysähtyi jo ensimmäisellä pysäkillä H&M:ään. Sieltä löytyikin paljon vaatteita, jotka piristää mun vaatekaappia just täydellisesti ja myöskin estää asukriisit ja heräteostokset. Farkut oli tarpeelliset, sillä mun kolme farkkuparia on täynnä reikiä. Päivän päätteeks mentiin sushille. Tänään oltiin kaverin kanssa leffassa ja katsottiin Mahtava Oz 3D:nä. Oli kyllä tosi hyvä! Sain myös sujauttaa mun rakkaat neonpinkit kengät jalkaan, itseasiassa ne oli lämpimämmät kuin mun mustat DKNY:n kengät. Huomenna mulla olis suunnitelmissa siivota vaatekaappi ja laittaa kiertoon pieneks jääneet vaatteet ja heittää roskiin rikkinäiset. Taidan tästä häippästä unten maille, moikka!

wweekeemdVaatteita 002Vaatteita 003Vaatteita 001

Farkkutakki 39,95€ | Kenzo-viboilla varustettu paita 18,95€ | Neule 14,95€ | Valkoinen ja musta t-paita 7,95€ | Keltaiset housut 14,95€ | Neonpinkit farkut 19,95€

1 comment:

  1. ää. mäkin haluan tollasen tiikeripaidan ! :D ihana

    ReplyDelete

Nikon Coolpix P510
Nikkor 4.3-180mm